الفنانة شهيرة تدخل في نوبة بكاء على الهواء بسبب حديثها عن الراحل محمود ياسين

بكت الفنانة الجميلة شهيرة على الهواء، وذلك أثناء حديثها عن زوجها الراحل الفنان محمود ياسين، وأكدت على أنها لا تستطيع حتى الآن أن تتجاوز تلك المحنة وأن رحيله سبب لها الكثير من الألـ،ـم والحزن.

وصرحت الفنانة خلال استضافتها في برنامج “كلام الناس”، والتى تقوم بتقديمة الاعلامية الشهيرة ياسمين عز، والذى يُذاع عبر فضائية “mbc مصر”، وقالت:ـ “مش عارفة أتجاوز وفاة زوجى الفنان محمود ياسين لحد دلوقتى، وده علشان محمود مش ممكن يتعوض كزوج وإنسان.. مُفتقدة حاجة كبيرة أوى في حياتى ومش عارفة أعمل إيه، وأنا لحد وقتنا هذا مش مضبوطة وكمان مُحطـ،ـمة نفسياً”.

شهيرة وياسمين عز

وتابعت الفنانة:ـ “أنا جيت هنا النهاردة علشان عاوزة أخرج من اللى أنا فيه، وكمان كل أصدقائى نصحونى إنى أخرج من الحالة دى والناس كلها مفتقدانى، ولازم أتماسك أكتر من كده علشان ساعات كتير ببقى مُحطـ،ـمة، وعلى فكرة ولادى عوضونى شوية.. بيهتموا بيا كتير وبيحاولوا يخرجونى من اللى أنا فيه ويقولوا مينفعش تقفلى على نفسك بالشكل ده، وده علشان هما خايفين عليا من الحزن الزائد اللى ممكن يسبب ليا مشاكل نفسية وصحية، ومحمود كان إنسان راقى ورائع ومُتفرد”.

محمود ياسين

وتحدثت الفنانة خلال اللقاء أيضاً، عن الفارق الكبير بين فنانات جيلها وفنانات الجيل الحالى، وأشارت إلى أن الفنانات حالياً يشبهن بعضهن كثيراً بسبب عمليات التجميل، وعلقت قائلة:ـ “البنات دلوقتى شبه بعض، ولكن على أيامنا مكنش فيه بنت شبه التانية، وكان لكل واحدة فينا لمستها الخاصة، والفيلر والبوتوكس مكنوش موجودين وكل حاجة كانت طبيعية.. ياريت الحاجات دى كانت موجوده على أيامنا.. كنت هقولهم خلونى شبه مارلين مونرو”.

شهيرة

وأنهت الفنانة شهيرة حديثها وقالت:ـ “ولكن بردوا في نجمات من جيل آخر ليهم جمالهم الخاص والمُلفت للنظر، وده زى الفنانة الجميلة منة شلبى جمالها بسيط بس رائعة في التمثيل، وكمان فنانة هايلة بمعنى الكلمة”.

شهيرة


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

تعليق 1
  1. غير معروف يقول

    حلم لايوجد رقم لموبايل اليمن نقوم بالمشاركه عبره برساله نصيه ولكني اقوم بالمشاركه والمتابعه المستمره عبر التطبيقات فسبوك وتم ابلاغي بالفوز لعدة مرات عبر مسنجر والفسبوك وقد تم تنفيذ جميع الشروط ومازلت منتظر الاتصال حسب المواعيد وعليه رقم ٠٩٦٧٧٧١٧١٨٩١٩


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.