محمد رضا بوبو يفض الاشتباك بين الأهلي والزمالك على ضمه

يتصارع قطبي الكرة المصرية الأهلي والزمالك للتعاقد مع محمد رضا بوبو لاعب نادي فيوتشر، والذي ظهر بمستويات قوية مع فريقه ويساهم في وضع فريقه ضمن المنافسين على لقب الدوري المصري الممتاز لهذا الموسم.

 

رد اللاعب محمد رضا بوبو على مواقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” حول الصراع الدائر بين الزمالك والأهلي وسعيهم للتعاقد معه خلال الموسم المقبل لتعزيز صفوف فريقهما “أخواتي وأهل بلدي وحبايب قلبي والناس كلها اللي مبسوطة طبعا، أنا لو في حاجة رسمي وأكيد أول ناس هفرحكهم والله، بس ليه وفيش حاجة حصلت أنا عندي ست مباريات مهمة في الدوري قبل نهائي كأس مصر وكأس الرابطة، وفيش أي حاجة وإن شاء الله   لو فيه حاجة رسمي أول ناس نفرحكم، ألف شكر على الرسائل والفرحة إلى باينة عليكم، ادعولى ربنا يكرم في اللى جاى إن شاء الله، وأنا دلوقتى لاعب في نادى فيوتشر ودا شرف كبير ليا”.

شارك بوبو مع فريقه 35 مباراة خلال الموسم الحالي في مختلف المسابقات، سجل فيها 5 أهداف وصنع 4 آخرين.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.