وائل عبد العزيز معلقًا على تصريحاتها: أتجوزلكم ياسمين عز ونشوف هتعمل الكلام ده ولا إيه ؟ 

علق النجم الشهير “وائل عبد العزيز” عن طريق حسابه الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي “فيس بوك” على التصريحات المثيرة للإعلامية ياسمين عز، عن طريق برنامجها كلام الناس والمذاع على قناة إم بي سي مصر. 

ودون وائل عبد العزيز عن طريق حسابه الرسمي “فيس بوك” قائلًا: أتجوزلكم ياسمين عز، واصورلكم جوازتنا لايف ونشوف هتطبق الكلام ده ولا إيه ؟

وائل عبد العزيز

وقام بعدها بنشر البوستر الترويجي للحلقة الخاصة به مع الإعلامية ياسمين عز، وقام بالتعليق: انا هروح اشوف بنفسي موضوع الصوت الشتوي وكتف وأستاذ والحاجات دي، واللي عنده أي سؤال يكتبه وأنا هسألها. 

وكانت صفحة قناة إم بي سي مصر الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك قد قامت بالترويج لحلقة النجم وائل عبد العزيز مع الإعلامية ياسمين عز، في برنامج كلام الناس. 

وقد تحدثت ياسمين عز في الحلقة الأخيرة عن جدها، وأنه كان معمرًا في الأرض، حيث عاش 98 عام بسبب جدتها، التي كانت تعمل على إرضائه بكل الطرق الممكنة. 


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

تعليق 1
  1. غير معروف يقول

    اللي يرد علي شخصية زي ياسمين دي يبقي غبي
    اكيد مش كل رجال مصر حيصدقوها الا الناس طبعا الناس المغفلة و اللي بطبل لاي حد يمدح في الراجل المصري بطريقة فيها استهزاء وحاجة زبالة يعني

    اعلامنا بقي ملهوش اي اهمية ولا فايدة، لما اجيال تسمع الكلام الغبي دة عشان مجرد واحدة تافهة عايزة تبقي ترند وخلاص يبقي حرام والله


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.