هجوم حاد من منة فضالي على ياسمين صبري: حلوة وشيك وبتشرف مصر.. لكن مش موهوبة | تفاصيل

 

شنت الفنانة منة فضالي هجومًا حادًا على الفنانة المصرية ياسمين صبري، حيث اتهمت الأولى الأخيرة بأنها تفتقد لموهبة التمثيل، وتحتاج للدراسة حتى تتمن من أن تكون ممثلة جيدة.

منة فضالي: ياسمين حلوة وشيك لكن التمثيل عاوز موهبة

قالت الفنانة منة فضالي خلال حوارها في برنامج VIP إن الفنانة ياسمين صبري حلوة فعلا ما شاء الله وشيك، ولكن التمثيل عايز موهبة، ولو أنا معنديش موهبة يبقى أدرسه مش عيب، وممكن يبقى بادئة النهاردة بس مينفعش أعمل بطولة، لأن القماشة بتبقى واسعة على البني آدم”.

صورة 1

وتابعت: “لو عايزة أمثل وأبقى نجمة ونمبر وان زي ما هي عايزة تبقى بطلة، اشتغلي على نفسك عشان محدش يعلق عليكي، هي ممكن تكون ممثلة جيدة ولكن مش موهوبة، الموهوبة دي هتلاقيها تلقائي بتمثل طبيعي، مغلطتش فيها، وبتشرف مصر وبتعمل فوتوسيشن موديل حلوة طبعا”، مضيفة: “جاتلها فرصة مع محمد سامي في مسلسل كبير ولكن معرفتش تحافظ عليها، وأنا مقبلش اسمها يسبق اسمي على تتر”.

صورة 2

ياسمين صبري: ارتدي الحجاب يومًا ما

أثارت الفنانة ياسمين صبري حالة من الجدل على مواقع التواصل الاجتماعي بعد تصريحاتها عن إمكانية ارتدائها للحجاب، قائلة إنها تفكر أن ترتدي الحجاب يومًا ما، خاصة وأنها مسلسمة ومؤمنة بهذه الفكرة.

صورة 3

ياسمين صبري تنزعج ممن يبرزن مفاتهن للفت الأنظار

أعربت ياسمين صبري عن انزعاجها من النساء اللاتي يبرزن مفاتهن بصورة ملفتة للأنظار أو جذب الفرص – حسب قولها.

وأضافت ياسمين: أول عمل فني ليا كنت بمسك قميصي عشان أخفي مفاتني لأني عايزة أظهر كامرأة مش مجرد ملابس.

صورة 4

انطوائية وبسيطة وبيتوتية ولا اهتم بالأضواء

كشفت الفنانة ياسمين صبري عن صفات شخصيتها، قائلة: “أنا شخصية طبيعية وهادية وبيتوتية وبسيطة وانطوائية ولا أهتم بالأضواء وبكتفي بأصدقائي من قبل الشهرة خاصة لأني مش بثق بسهولة في الآخرين وبخاف أدخل ناس جديدة حياتي”.

 


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.