رضوى الشربيني ترد رد ناري على ياسمين عز والجمهور يعلق “والله كتير عليها إنك تردي يا ملكة” | بالصور 

تطورت المشادة بين الإعلامية ياسمين عز والإعلامية رضوى الشربيني على منصات التواصل الاجتماعي،  وكلا منهما يدافع عن حقه أمام الأخر والجمهور أيضاً.

وكانت رضوى الشربيني وصفت كلمات ياسمين عز منذ أيام بجملة “كلام عبيد”، مما أثر غضب ياسمين عز وردت عليها عبر صفحاتها الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة. “تفاصيل الرد

وردت منذ قليل الإعلامية رضوى الشربيني وقالت: “بحب أوى الست اللي اتربت على الأصول والرقي في التعامل وعندها فن الرد، الست اللي ليها كيان وكرامة تتحدث بشكل لائق ولا تتصرف أو تتكلم كعبدة أو مملوكة، الست اللي بتقف جنب أي حد مظلوم، من غير ما يفرق معاها أي حد”.

صورة 1 صورة 2

وعلق الجمهور قائلاً: “والله كتير عليها إنك تردي يا كوين، كل الدعم والصح عدم الرد، كل الدعم يا قمر، كل الدعم، مذيعة محترمة وبنت ناس”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

تعليق 1
  1. غير معروف يقول

    مش عارفه الصراحه يعنى ياسمين عز دى عايزه ايه كلامها كله مستفز بجد مش عايشه فى الدنيا مش شايفه الستات المطحونه عشان لقمه العيش مش شايفه أن فى ستات هيا اللى بتصرف على البيت ورجالتها قاعدين على القهاوى وكمان ايه الفرعون ده يعنى ايه فرعون هيا تعرف اصلا ما معنى كلمه فرعون


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.