إلهام شاهين: اشتغلت مع مخرج كان كل آذان يسيب التصوير ويروح يصلي.. عمرنا ما كنا بنشوف إن حد يوقف الشغل عشان الصلاة

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي، في الساعات القليلة الماضية مقطع فيديو قديم للفنانة الكبيرة إلهام شاهين، وهي تنتقد مخرج عملت معه في أحد أعمالها الفنية السابقة، وأثار غضبها بسبب تصرفاته.

وظهرت النجمة الشهيرة في المقطع الذي تم تصويره منذ حوالي عامين، وهي تقول: “اشتغلت مع مخرج كان راجل طبيعي جدًا بس فجأة اتدين بشكل غريب أوي.. كان كل آذان يسيب التصوير والممثلين والكاميرا شغالة عشان يروح يصلي.. والغريبة إنه كان بياخد كل العمال اللي في اللوكيشن معاه عشان يصلوا”.

وأضافت منتقدة: “طب خلص تصوير الأول وبعدين أبقى صلي في الأوضة بتاعتك.. لكن ما تعطلش الأستوديو كله.. عمرنا ما كنا بنشوف إن حد يوقف الشغل عشان ميعاد الصلاة”.

الجدير بالذكر أن آخر أعمال الفنانة إلهام شاهين، مسلسل “ألفريدو” الذي عرض في سبتمبر 2023، وشارك في بطولته: أحمد فهمي، وندى موسى، وإنجي كيوان، وإيمان السيد، وعمر شوقي، وروان حسن، ومحسن صبري، وسيف زهران، وأمير شاهين، وعابد عناني، من تأليف: عمرو محمود ياسين، وإخراج: عصام نصار.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.