معتز الشامى يسخر من العروض المقدمة لـ أحمد سيد زيزو

حرص الإعلامي والناقد الرياضى معتز الشامى طارق الحديث عن ملف بيع أحمد سيد زيزو لاعب الفريق الأول لكرة القدم بنادي الزمالك.

اللاعب الذي تتحدث الأخبار عن اقتراب رحيله عن صفوف نادي الزمالك، حرص معتز الشامى التعليق ساخراً على هذا الأمر، حيث كتب..

معتز الشامى وعبر صفحته الشخصية على فيسبوك كتب معلقاً ساخراً على ملف بيع أحمد سيد زيزو قائلاً،

يعني معقولة نادي نيوم مش شايف الأسطورة إمام عاشور و ” التنين” حسين الشحات و أفشة بتاع القاضية !! ومش مركزين طيب مع الشناوي بتاع “الحتة التانية” الرافض للتجديد .. يعني هيبقى ببلاش رسمي بعد كام شهر ! 

معقولة مش واخدين بالكم من هداف القرن وسام أبو علي ماكينة الأهداف التي لا تتوقف ! ولا مقتنعين يعني بعبد المنعم “الشبح”.. ولا حتى “موفاسا” الشهير بأكرم توفيق! ولا محمد هاني أعظم باك يمين في التاريخ! ولا ” ميسي تاو” عفريت القارة السمراء اللي مشيته تجنن بعد أهدافه العظيمه اللي بيسجلها بعظمة ومعلمة ! ! 

– كل دول ملفتوش نظر الفنيين بتوع نادي نيوم .. معقولة !! 

– أعظم لاعبية في المجرة لأفضل أندية الكون!؟ مطمعتوش في حد منهم هنا وتعرضوا عليه ولو 80 مليون جنيه في السنة حتى ؟

= معقولة بس زيزو “المحلي” اللي معندهوش حاجة.. اللي هتموتوا عليه كدا وعارضين 300 مليون على الزمالك و 170 مليون سنويا على اللاعب !؟ 

اما انتو عليكو حاجات يا جدع 😂(( بصوت ع

ادل إمام))

 

صورة 1


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.