يرتدي حلق على سجادة الصلاة أحمد الفيشاوي يستفذ الجمهور ويرد عليه.. “احترم ربنا الي انت واقف بين ايدو”

أثار الفنان المصري أحمد الفيشاوي حالة من الجدل بين رواد السوشيال ميديا بعد أن نشر عدة صور له عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات العالمي الإنستجرام وظهر من خلال هذه الصور وهو يجلس على سجادة وبيده سبحة ويرتدي طقية حمراء اللون وفي أذنيه حلق الأمر الذي أثار غضب الكثير من الجمهور وانهالوا عليه بالتعليقات اللاذعة.

 

هجوم  عنيف من بعض الجمهور على أحمد الفيشاوي بسبب ارتداءه حلق أثناء الصلاة

 

هاجم الكثير من رواد السوشيال ميديا ومتابع الفنان أحمد الفيشاوي بسبب ارتداءه الحلق أثناء الصلاة وجلوسة على سجادة الصلاة فقال أحدهم… “طب ياخي احترم ربنا الي انت واقف بين ايدو وعلي الاقل اقلع الحلق مش كده يا فيشاوي والله ربك كبير وغفور ورحيم اها بس مش لدرجة انك تقف بين ايدو وفي ودنك حلق”، وعلق متابع آخر.. “ربنا يهديك انت من اكتر الناس الواضحة واللي مش مزيفه وجواك نقي وتايه زينا كلنا بس بحترم صراحتك”.

صورة 1

صورة 2

صورة 3 صورة 4 صورة 5

صورة 6

 

صورة 7 صورة 8

بعض الجمهور يدعم أحمد الفيشاوي

 

كما سانده الكثير من رواد السوشيال ميديا فقال أحدهم مدافعًا عن الفيشاوي.. “ممكن تلفتوا نظروا بطريقه احسن من كده كلنا اخطاء لولا ستر الله علينا انصحوا بس محدش من حقوا يقل ادبه عليه مش من حق اى حد يهين حد ربنا يهديه ويهديكوا احنا في شهر كريم”، وعلق متابع آخر… “بجد اي حد بيتريق منه الله عشان ده واحد مذبذب وبيحاول يتقرب من ربنا بدل ما تشجعوه بطلوا تريقة وقلة أدب يمكن نصيحة أو كلمة حلوة منك لعله هو يقتنع ويعمل بيها.. وبالنسبة ليه هو بقا نصيحة اقلع الحلق يمكن مش واخد بالك بس ماينفعش لازم تقلعة”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.