ياسمين عز: الراجل ما عندوش بوز عشان يلويه.. وكلنا عارفين مين اللي عنده بوز ولازم يداريه

وجهت الإعلامية ياسمين عز، خلال حلقة أمس الجمعة من برنامجها “كلام الناس” الذي يعرض عبر قناة “MBC مصر” نصيحة لبعض السيدات.

حيث قالت: “تقولها إنتي عرفتي منين إن جوزك نرجسي.. تقولك النت مليان.. ده أنا عارفة كل حاجة من ع النت.. هو نرجسي.. النت كله بيقول لو جوزك زعلك ولوى بوزه يبقى نرجسي.. ودي مواصفات الراجل النرجسي بيمشي زي الطاووس وعنده بوز.. آه شوفي يا مدام الراجل ما عندوش بوز أصلًا عشان يلويه.. وكلنا عارفين مين اللي عنده بوز ولازم يداريه”.

وأضافت: “ومش كل ما يطلعلك مرض على اسم طبق حلويات تمسكي فيه.. مش معقول مش حياة.. لو مش عارفة الفرق بين النرجسية والشركسية ما تتفلسفيش.. الدكتور النفسي ودكتور الاستشارات الزوجية ساكت منك ومن عمايلك وما بيشتكيش”.

وتابعت: “انسي النرجسية وقومي حمري لجوزك طاسة بطاطس واعمليله شركسية.. ما تكونيش مفترية.. حبي حماتك عشان تعيشي عيشة هنية.. حبي مشية جوزك.. حبي رجله في ناس تانية بتموت في التراب اللي تحت رجله”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

تعليق 1
  1. غير معروف يقول

    تسلمي ياياسمين


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.