زيزي عادل بعد اعتزال الفن:”مقدرش أقابل ربنا بحياة مطربة.. وقرار اعتزالي من عند الله”

ظهرت الفنانة زيزي عادل التي اعتزلت الفن، في برنامج كلام الناس، مع الإعلامية ياسمين عز، وكانت تحدثت زيزي عن تفاصيل اعتزالها الفن.

أبرز تصريحاتها بعد اعتزال الفن

قالت زيزي عادل: “الناس افتكرت إني اتحجبت ولكن دا كان سوء فهم لأني آخر حاجة قدمتها كان ألبوم ديني اسمه سيبها على الله ونزل في رمضان وكنت لابسة حجاب فيه”.

مضيفة:”اعتزلت لأني اكتشفت إني هاخد معايا أعمالي وبدأت أفكر إني مش مستعدة أقابل ربنا بـحياة المطربة، وكنت عايزة أحس إني مستعدة أقابل ربنا لأن محدش صغير على الموت”.

وأردفت:”الغناء فيه أسس لازم تتعمل علشان أكون مطربة منها إني أعمل فيديو كليب ويكون معايا موديل، وفي كذا حاجة غلط بتحصل، والفكرة كلها على بعضها حرام”.

وتابعت:” قرار اعتزالي من عند الله، وحسيت كأنه بعتلي وقالي سيبي الفن”.

مضيفة:” مش صح الست تتحجب عشان زوج لأنه يكون عن عدم اقتناع”.

وقالت زيزي:”بحب أسمع مصطفى حسني وعامله له متابعة من قبل ما أعتزل، ولما قابلته شخصيا ارتحت وناس كتير حسدتني على المقابلة دي”.

علاوة على ذلك قالت:”لو رجع بيا الزمن أكيد مكنتش هروح برنامج ستار أكاديمي، عشان دلوقتي بعد تغيير فكري وتقربي من ربنا يخليني أقول إن كان فيه حاجات كتير مكنش المفروض أعملها.

وأخيراً أضافت:” ستار أكاديمي كبرنامج فكرته لا تناسب تقاليد مجتمعنا، كان فيه كاميرات في كل مكان، حتى الحمامات كان فيها كاميرات عند المرايات”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.