منة شلبي تعتذر لتامر حبيب على الهواء مباشرة

عبرت الفنانة المصرية منه شلبي، عن أعتذارها لكاتب تامر حبيب من خلال فيديو عرض لها أثنا تواجد تامر حبيب ببرنامج “أنا وأنا” المذاع عبر فضائية ON Eوالذي تقدمه الإعلامية سمر يسري.

وقالت منه أثناء الفيديو”تامر ده بالنسبالي كل حاجه وهو صديق مقرب جداً لي، وبأخد رأيه في كل حاجه سواء شغلي أو حياتي الشخصية، وبيقدر قيمة الصداقة وقمية الناجح، وانا لو حصل مني خطأ في الشغل مابيقولش أني فاشلة في الشغل، لكن بيقول أني مرهقة أو تعبانة”.

وأكدت انه “كاتب كبير وكل الأدوار اللي بيكتبها أنا بحبها، وبيكون نفسي أعملها، وأنا فخورة بيه جداً وهو قدوة”.

ووضحت أيضاً “انصحك يا تامر أنك ماتزعلش من حد واللي يزعلك سييك منه وماتكونش حساس، واللي بيحبك عمره ما يزعلك وهايبفي أسف أنه يزعلك”.

رد عليها تامر حبيب وقال أن سبب الخلاف”أني قدمت عمل لمنة شلبي وكانت حاضرة معايا وانا بكتب العمل وأنا ما كنتش شايف حد غيرها ينفع للعمل، ولكن فجأت بالإعتذار، وتوجه منة لعمل أخر، صدمت وقطعت علاقتي بيها، وأني أعاتبها ده دليل على معزتي ليها؛ لأنها قريبة جداً مني، وعلى ناس كتير بتعتذر عن الأفلام وده حاجة عادية لأنه لو عمل الدور من غير مايقتنع بالشخصية هايضرني أنا وهاتكون خسارة لي، ولكن موقف منة كان قاصي عليه ولكن الآن بعد الإعتذار مافيش حاجة ومش زعلان من منة شلبي”.

واضاف ايضا”لكن ساعتها أنا أتوجعت أوي لأن الفيلم كان فيلمنا وزي ابننا ومتوقعيتش يحصل كده منها، وفوجئت بمنة أثناء غداء عمل مع الفنانة شيرين لاقيت معها منة شلبي، وبعدين رمت نفسها في حضني وقبليتني ومسكت إيدي وقبلتها، وشتمت نفسها عشان تصالحني وقالتلي مش من حفي أزعلك أصلاً”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد


جميع المحتويات المنشورة على موقع نجوم مصرية تمثل آراء المؤلفين فقط ولا تعكس بأي شكل من الأشكال آراء شركة نجوم مصرية® لإدارة المحتوى الإلكتروني، يجوز إعادة إنتاج هذه المواد أو نشرها أو توزيعها أو ترجمتها شرط الإشارة المرجعية، بموجب رخصة المشاع الإبداعي 4.0 الدولية. حقوق النشر © 2009-2024 لشركة نجوم مصرية®، جميع الحقوق محفوظة.